ЗВЕРНЕННЯ

до Закарпатського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України щодо правомірності укладених угод у частині встановлення форми оплати за електричну енергію для суб’єктів господарювання 

Відповідно до пункту 6.6. Правил користування електричною енергією, затверджених Постановою Національної комісії з питань регулювання електроенергетики України від 31 липня 1996 року № 28, оплата електричної енергії, яка відпускається споживачу, здійснюється споживачем, як правило, у формі попередньої оплати в розмірі вартості заявленого обсягу споживання електричної енергії на відповідний розрахунковий або плановий період. Споживачі за взаємною згодою сторін (постачальника електричної енергії та споживача) можуть здійснювати оплату вартості обсягу електричної енергії плановими платежами з наступним перерахунком або оплатою, що провадиться за фактично відпущену електричну енергію. За наявності фінансової можливості та за погодженням з постачальником електричної енергії підприємства, установи та організації можуть здійснювати попередню оплату вартості заявленого обсягу споживання електричної енергії. Крім того проектом договору ПАТ «Закарпаттяобленерго» нав’язує споживачам здійснювати попередню оплату за декілька днів до настання розрахункового періоду. Тим самим унеможливлюється врахування перерахунку за фактично відпущену електричну енергію поточного розрахункового періоду. Однак якщо суб’єкт господарювання не згідний з тих чи інших причин укладати угоди про встановлення форми попередньої оплати або авансового платежу за електричну енергію, то його повідомляють про припинення електропостачання. Таким чином, ПАТ «Закарпаттяобленерго», користуючись своїм мононопольним становищем, примушує споживачів укладати угоди в частині встановлення форми попередньої оплати та авансового платежу за електричну енергію для суб’єктів господарювання, тобто переплату за послуги електропостачання. Таким чином вважаємо, що за рахунок споживача відбувається безоплатне                    ( безвідсоткове ) кредитування ПАТ «Закарпаттяобленерго». Чи є це правомірно?

Крім того вважаємо, що вартість технічних   умов   приєднання   електроустановки   замовника    до електричних мереж є безпідставно завищеною.

Поряд з тим, такі дії викликають значне фінансове навантаження на суб’єктів господарювання, які виживають у нинішньому економічному середовищі, але при цьому забезпечують надходження до бюджету й надають робочі місця населенню.

Враховуючи викладене та з метою зменшення фінансового навантаження на суб’єктів господарювання, які виживають у нинішньому непростому економічному середовищі, але при цьому забезпечують надходження до бюджету й надають робочі місця населенню, просимо провести перевірку :

—                             законність укладених угод в частині встановлення форми попередньої оплати і авансового платежу за електричну енергію для суб’єктів господарювання, тобто фактичне безоплатне ( безвідсоткове ) кредитування ПАТ «Закарпаттяобленерго» за рахунок споживача та законності дій працівників ПАТ «Закарпаттяобленерго» щодо примушування укладати вище зазначені угоди;

 

—                            вартості технічних   умов   приєднання   електроустановки   замовника    до електричних мереж.

 

                                                                              Схвалено

            рішенням Хустської районної

            ради

                                                                         від 17 квітня 2014 року №  365

УКРАЇНА

ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА

двадцять сьома сесія VІ скликання

РІШЕННЯ

17 квітня  2014 р.  № 365                                                                                                  м. Хуст

 

 

Про звернення депутатів

Хустської районної ради

 

Відповідно до ч.2 ст.43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

в и р і ш и л а :

 

  1. Прийняти звернення депутатів Хустської районної ради до Закарпатського

обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України

(додається).

2. Надіслати дане звернення до Закарпатського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України.

3.  Опублікувати текст звернення в Хустській міськрайонній газеті “Вісник

Хустщини” та на веб — сайті районної ради.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на виконавчий апарат

районної ради.

 

Голова ради                                                          В. І. Губаль

Комментарии запрещены.

ЗВЕРНЕННЯ

Додаток до рішення районної ради від

9 жовтня 2013 року № 337          

ЗВЕРНЕННЯ

до Закарпатської обласної ради та Закарпатської обласної державної адміністрації щодо проблемних питань законодавчого забезпечення надання в користування мисливських угідь, ведення мисливського господарства і полювання та відшкодування втрат від потрави сільськогосподарських угідь дикими тваринами.

  Читать далее «ЗВЕРНЕННЯ»

Комментарии запрещены.